Hatice18 Dorukhansmom Eşimle bu konu hakkında konuşucam bakalım ne dicek 🤔 Sağol canısı Ilgın alakan icin
Sarya21 Dorukhansmom açıkçası ben doktorumuza çok güveniyorum dediki çok da koruma kalkanı değil yaptırmasanda olur ben de son anda vazgeçtim yaptırmaktan bana birazda para tuzağı gibi geliyor
Bittersweet Dorukhansmom yaptirmsyinca daha agir geciriyorlsrmis v asiliyken 2-3 gunde iyilesirken asisizken 20 gun falan suruyormjse gunlerce istahsiz oluyormuş o yuzden ben yaptirmayi dusunuyorum