Mu-Mi doktoru çok ilgili ben memnunum ve güveniyorum 2. ay boğazında kızarıklık saptadı bebegimin ilaç yazıyorum ama verme sana bi çay tarifi yazacam günde 3 kere onu içir eğer durumu çok kötüleşirse yazdığım ilaçları verirsin dedi kadın kağıda oturup yazdı tarifi ne kadar vericem nasıl yapacam bi güzel anlattı o yönden güveniyorum doktoruma evhamlı kolaya kaçan bi doktor degil