Asli2323 Arkadaslar bebeğim 3 kilo dünyaya geldi anne karnındayken de bebegin karın gelişimi 3 hafta geriden gidiyordu. İlk ay 4300 kilo olduk sonra 2.ay kontrolünde 5000 gr 3.ay kontrolunde de yani bu ay 5400 kilo çıktık bu ay mamaya geçiş yaptığım halde 400 gr almış aynı durumu yaşayanlar varmi yarın uzman doktora götüreceğim ama çok kafama takildi günde 2 biberon’la besliyordum arttirmalimiyim acaba
Sy2019 Asli2323 az az sık sık yedirmeyi dene canım her bebek bir olacak değil ya evham yapma sakin davran bebeğe olumsuzluk yansıması mamayı değiştir belki senin bebeğinde fayda etmiyordur hareketleri saglıgı rengi yerindeyse sıkıntı etme
Nazli_07 Asli2323 En başından beri mama kullanıyorum kızım 4 aylık 5700 kızım 2200 prematüre doğdu.Senin bebegininde kilosu iyi bence.Ayda 500 gram alıyorsa sıkıntı yok 😊
Mu-Mi Asli2323 kilo aynı canım benim kızım da 2900 doğdu aynı senin bebeğin gibi kilo aldı ilk ay 4200 du 2. Ay 5 di 3. Ay 5400 yarın kontrolümüz var ama hiç aldığını sanmıyorum bize hiç mama ver denilmedi şuan 4 aylik 6 olduysa şükür edicem valla
Asli2323 Sy2019 çok hareketli huzursuz bir bebek değil sağlığı iyi görünüyor o yönden rahatım e mide ultrasonuda çekildi geçen ay şükür bisey çıkmadı
Elif_erva_ Bebeğinizin boyu nasıl? Siz ya da eşiniz de zayıf mı? Bazı bebeklerde genetik de olabiliyor ama açsa zaten huzursuz olur. Mama kaç cc veriyordunuz
Asli2323 Elif_erva_ eşimin maşallahı var valla kalıplı 7 yaşına kadar anne sutu içmiş benimki bende zayıf sayılmam pek hani 120 ml mama veriyorum boyu 61 cm
Nur0611 Nazli_07 sanki benim bebegimi anlattin☺️ Benim kizimda 4 aylik 2160 gr dogdu boyu da 45 cm di. Suan 5700 gr boyu 60 cm 🥰
Asli2323 Mu-Mi benim bebekle kiloları aynı seninkide valla doktorum anne sütün besleyici değil canım mamaya geç dedi çocuk ac tuvaletinide yapamıyor 3 te ver 4 biberonda mama ver dedi ve tabiki dinlemedim doktoru günde 2 biberon bi sabah bide akşam yatarken veriyorum anne sütüyle araları dolduruyorum ama yavrum hiç gelişim göstermiyor
Elif_erva_ Asli2323 sütünüzün kalitesini arttırın o zaman fındık,ceviz, hoşaf (özellikle kuru incir, kuru üzüm), yumurta, yeşillik bol bol tüketin sütün kalitesi arttıkça kilo alımı da düzelir inşallah😊
Asli2323 bikerem Eltimin bebeği 9 aylık ve 11 kilo benimkiyle yanyana gelince moralim bozuluyor elbette o 9 aylık şuan karşılaştırma yapılamaz ama 3 aylikkende bebeğinin masalalhi vardı
Nazli_07 Asli2323 Her bebeğin gelişimi bir değil canım mama veriyor olsanda belki bünyesi ile alakalıdır sağlıklı olsunlar yeter ,😊
dios_gokta Asli2323 üzülme canım bazı cocuklar kılo almıyor kızıma ıstahlı ne yese yarardı oglum tam tersı az yer çelimsiz bır bebek dr kac kez goturdum bunyesı bu dedu 11 aylık olacak bıraktım artık 🤸♂️
Asli2323 Elif_erva_ yapmadigim yemedigim bisey kalmadi bebegin idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi sağlık ocağı o yüzden de kilo alımını etkilenirmis sanirim
Mu-Mi Asli2323 sanırım özel doktorları evham yapiyo yada devlettekiler onemsemiyo ben devlete gidiyorum malesef hiç mama ver yada ek gıdaya erken başla diyen olmadi
Asli2323 Mu-Mi doktoru çok ilgili ben memnunum ve güveniyorum 2. ay boğazında kızarıklık saptadı bebegimin ilaç yazıyorum ama verme sana bi çay tarifi yazacam günde 3 kere onu içir eğer durumu çok kötüleşirse yazdığım ilaçları verirsin dedi kadın kağıda oturup yazdı tarifi ne kadar vericem nasıl yapacam bi güzel anlattı o yönden güveniyorum doktoruma evhamlı kolaya kaçan bi doktor degil
Elif_erva_ Asli2323 ona da bi baktırın isterseniz ama bebeğinizin kilo alımı az değil gelişimi iyi olduktan sonra çok takılmayın😊
Kelebegimmmm Asli2323 mamayı çoğaltırsanz sütünz azalr. Gelişimi gayet güzel. İlk üç ay alt sınır 500 gram ama sık emzrmekle hallolur