Avukatannee07 Sincapbebek kabin rahat taşıması kolay ama bastona göre daha ağır, chicco ohlalaya baktınız mı hem rahat hem çok hafif hem tekerleri sağlam
Bilge12 Sincapbebek baston kullanıyorum çok memnunum ilk başta travel almıştık hiç kullanışlı değil kabin boy da pek rahat edemedim en rahatı baston bence
PembePelikan Sincapbebek chicco ohlala aldım geçen gün. O kadar beğeniyorum ki keşke ilk Doğum yaptığımda alsaydım. Kuş kadar hafif tek elle kapanıp açılıyor hiç sallanmıyor manevraları iyi daha ne olsundu. Mutlaka değerlendirin derim
PembePelikan Sincapbebek ikinci el bakın ben öyle yaptım 400-500 sıfıra vermektense bu modele verip rahat edin
bburcu Dilos01 civilden 1100e almıştım ben. Biraz sert gibi ama bence rahatsız etmez ya ben ince bir battaniye kullanıyorum
Bulut54 @Cnskzyumt yaaa ben de tam bu modeli araştırıyordum ama şuanki fiyatı 2 bin, indirimli 1405 TL :((
Cnskzyumt Bulut54 akakçeye gir modeli yaz en uygun nerdeyse ordan al, ben öyle yaptım 1100 tlye aldım 2 3 ay önce, tavsiye ederim çok memnunum
Bulut54 @Cnskzyumt teşekkürler 😊 o zaman tentenesinin kısa olması sorun olmuyor??? Oturma yeri dar değil değil mi? Bir de kahverengi olanı kire gelir değil mi 🙈 çıkarıp yıkanabilme özelliği var mı acaba 🤔