Sincapbebek kesinlikle baston canim. Bizim ki eşim istedi diye travel sistem ama o kadar kaba ki agir arabay sigmiyor. Dogdundan beri bi oturagi vardi simdi ona sigmiyor ayaklari disarda ayni zaman da puset olarak kullaniliyordu, tamam ilk zaman iyiydi ama simdi 6 aylik oldu diger oturagini koyuyoruz bu seferde o kadar kocaman ki inan arabada koyucak yer yok araba koltuguna oturuyor, cocuk arabasi bagaja siğmiyor çok sacma bisey, tek başima cocugu koyup anneme gidemiyorum😩 bende dusunuyorum şu yazi bi cikartim 1 yaş olucak zaten baston alicam.Kullanimi çok çok rahat senin bebişde artik buyumuş baston daga rahat olur senin icinde