Zey44 Alanbebek bu güne kadar bizim de öyleydi gece huzursuzdu gündüz de huzursuz büyük ihtimalle ataktan kaynaklı
Alanbebek birminikdev inşallah olmaz canm ben 2 ay aşısında vermemıstım calpol ates olmadı ama cok huzursuzdu inşallah bugunlerde gecicek 🤲🏻
CeylanEbrar Alanbebek bizde 2 saat önce vurulduk henüz bi yan etkisi olmadı keyfi yerinde maaşallah 2 ay aşısını da iyi atlattık çok şükür
irva Alanbebek Ben 2 ay aşısında vermiştim.Yarın da 4 ay aşısı.Çıkmadan yine veririm.Beklemeye gerek yok valla.Çocuk ağrrı çekmesin huzursuz olmasın.
bburcu 2 ay aşısında kızım mahvolmuştu bacaklarına hiç dokundurtmadı altını giydirememiştik. Yarın aşı günümüz umarım yine olmaz 😓