Deletedmom_29 Necla61 oğlum 7 aylık, bir aydır hemen hemen her gün muz verdim kabız yapmadı çok şükür. Burada okumuştum muzun iç kısmını vermeyin o kabız yapıyor demişlerdi. Ben de çok nadir acil durumlarda az miktar kullanacaksam muzun içini de kullandım ama normalde başından beri iç kısmı ayırdım verirken.
Necla61 Deletedmom_29 aaa mantıklı ben bütün vermiştim canım belki de iç kısmı gerçekten yapıyor denicem mutlaka çok sağol 🌸
vebebek Necla61 günlük sütü kaynatıyorum, 1 bardakbsüte 1 yemek kaşığı yogurdu süt kaynayınca ekliyorum, 5 dk ellemeden kaynatıyorum, kesilince altını kapatıp kapak kapatıp soğuyunca süzüyorum, afiyet olsunnn😊
AZERbAYCAN Necla61 aslında çok zor değil ama ben kendi yaptığım labne bittiğinde pınarın labnesini de kullandım onu da çok sevdi bebeğim
Gulfem07 Necla61 oğlum sade yiyor bayıla bayıla:)sabah kabuğuyla dişlemiş zor aldım elinden. Bebeklerin damak zevkleri değişebiliyor 24 aylık şu an 8.aysan 9.aya kadar yerdi sonra bir ara vazgeçti yeniyordu aben ısrarla verdim ama zorlamadan kendimde severim sade o şekilde alıştı şimdi yine yiyo.Sade verin anne sütüne yakın olduğu için bebekler seviyormuş.
Gulfem07 Necla61 😊14aylik bu arada yanlış yazmışım bir şeyi yemiyor diye sakın vazgeçmeyin.Ileriki zamanlar için tavsiye size :)))
Seyhancann Avakodo yoğurt gün kurusu armut Nefis okuyor yoğurtla pekmezi karıştırmayı çok önermiyorlar ama pekmezde ekleyebilirsin keçiboynuzu pekmezi falan
Japonprenses Necla61 ilk bi tatlı kaşığı sonraki gün bi yemek kaşığı 3.günde denedigin diger bi meyveyle karıştırıp 2 yemek kaşığı verebilirsin canim