Necla61 oğlum 7 aylık, bir aydır hemen hemen her gün muz verdim kabız yapmadı çok şükür. Burada okumuştum muzun iç kısmını vermeyin o kabız yapıyor demişlerdi. Ben de çok nadir acil durumlarda az miktar kullanacaksam muzun içini de kullandım ama normalde başından beri iç kısmı ayırdım verirken.