Ada_Deniz biz 1. ayından beri bu şekildeyiz. Kakasından kan gelmişti ilk etapta ne olduğunu anlamadık, baktık tekrarlıyor. Bir kaç defa olunca hastaneye götürdük. Beraberinde hırıltı, konak, suratta kuruluk, sivilcelenme, gürültülü kaka ve kusma şikayetleri olunca protein alerjisi olduğu anlaşıldı. Şimdi detaylı bir test varmış alerji için adı moleküler alerji testi. Onu yaptırıp neye niye alerjisi var öğreneceğim inşallah