Günaydıııın birbirinden güzel anneler. Öncelikle tüm kadınların bu kutsal gününü kutlarım. Kadın olmak çok mucizevi, çok güzel bir şey. 💐
Sizlere danışmak istediğim bir şey var. Özellikle alerjisi olan bebeklerin annelerine. Oğlum bugün tam 8 aylık oldu ama ben kahvaltı menüsünde ona ne yedireceğimi bilemiyorum. Henüz dişi yok. Çok zorlanıyorum. Gün içinde meyve sıkıp suyunu, her gün farklı bir çorbasını, meyve ya da sebze püresini veriyorum ama kahvaltı adeti henüz edinemedik. Çok üzülüyorum artık. Ben bu çocuğa ne yedirebilirim? 😒