Birkelebekannesii RABBİM tez zamanda şifa versin inşallah, bizde yakalandık mutasyonlu değildi ama . 15 gün sonra negatife döndü. O zaman bize 10 gün sonra bulaşıcılığı azalıyor demişlerdi. Mutasyonlu olanın belirtileri nasıl oluyor? Bizde ateş, öksürük, koku kaybı yaptı.