Birkelebekannesii normal. Telaş yapma ben de çok ağlamıştım bir de doğum yapacsğım için çökmüştüm ama korkma sadece vucudundan atamadığın için tam olarak minicik bile olsa pozitif çıkıyor yaklaşık 1 ay olana kadar daha dikkat et yeter rahat ol. Bulaşıcılığı kalmıyor aslnda ama işte emin olamıyor insan