Yaa siz de mi 27.11 doğumlusunuz ? Benim kızım da aynı canım ben annemlerde kalıyorum sürekli kucaktan kucağa dolaşıyor gece 2 de uyuyor 6 da kalkıyor tek güzel uykusu o saatler onun dışında sürekli ayakta kestiriyor yani kucaklarımızda 😂😂 sinirlerim bozuk benim de eve gittiğimde yalnız ne yapacağım hiç bilmiyorum 🤷♀️