birfincantuzruhu biz de oyleydik. Yerimden kalkmazdim uyusun diye. Anakucagi almıştım. Bı onda uyurdu 2-3 saat sadece. 5,5 aylıkken dişlerimiz pes peşe çıktı. İstahsizdi yemezdi sürekli emerdi. Şimdi 20 aylık. Uyku düzenimiz olmasa bile uyur bı sekilde. Yemesi de öyle. Düzeliyor ama uzun sürebiliyor. Bazı bebekler de böyle. Size yardım edebilecek olan birivarsa çağırın. Yoksa en azından evi toplayıp bı tas yemek yapacak bı yardimci bulabilirseniz iyi olur. Ben en son öyle yapmıştım. Biraz rahatlamıştım.
Not: bol bol fotoğraf çekip öpüp koklayın. Otelemeyin bebeği o stresle. Hissediyorlar. Hem de çok..