Ben yel cevizi kullandım ve çogu kişi kullanmiştr diye düşünüyorum ben etkisini görüyodum 3 aya kadar verdim baya faydasi var valla dene istersen inşallah senin bebegede olur faydasi yanında bı büyüğün varsa bilir o nasıl kullanicaginida bide adacayi acı elma yağı onu iki ayak tabanınada bir damla damlatip masaj yap günde bir defa oda faydalı