Kubissstt Mariposa dedik devlet hastanesine gidelim durumlarda iyi değil bu ara emmeyince ması bezi derken ama çok afedersiniz köpek gibi davranıyorlar bu sefer özele götürücem napalım en azından açıklıyo insana anlatıyor uzun uzun.
Mariposa Kubissstt uff bu devlet hastaneleri neden böyle ya. Mesleğini sevmeyen ne kadar Dr , Hemsire varsa hepsini orda toplamışlar sanki. Hepsi menapozlu gibi davranıyor
MehZey Kubissstt bizimkininde gece uykusu iyi gündüz dediğiniz gibi sürekli ağlıyor hatta evden gittiler mi sesi hala kulagimizda yankılanır diyor dedem gil kaç doktor geziler en son çare alerji testi ve tahlillerini Ankara’ya göndermek oldu birde farklı bı gaz damlası verildi insaAllah sizde atlatirsiniz
Fer4hh Kubissstt canım 120 çok değil mi rahatsızlanıyo olmasın fazla mamadan 26 günlüğe 120 çok geldi bana
Kubissstt Fer4hh mamanın üstünde yazıyordu ona göre yapıyorduk şimdi 90cc 60cc falan veriyorum üstünede emziriyorum canım. Bana 90 bile çokmuş gibi geliyor şöyle bakınca minicik midesi bunu nasıl alıyor diyorum.
Fer4hh Kubissstt canım bence bu durumuda görüş eğer 120 cc ye alıştıysa 90 yetersiz geliyo olabilir beslenme rutinini doktora mutlaka sor bence bir ay olmadan 1100 gram almış
Kubissstt Fer4hh hadi ya olabilirmiki hiç düşünmemiştim üstünede emzirdiğim için yeter diye düşünüyodum onuda sorayım bakalım çok teşekkür ederim canım
Kubissstt Mariposa aslında oda değil popolarını sağlama aldıkları için bence sonra diyorlarki sağlıkçıya şiddet yuh falan ama bide sorgulamak lazım sağlıkçı ne yaptı nasıl davrandıki o insan zıvanadan çıktı. ( şiddete tabikide karşı bi insanım)
Mariposa Kubissstt ya ne olursa olsun sağlıkçıya sözlü şiddete de karşıyım sevmem, bende saglikciyim çünkü ama gerçekten bazen bazıları insanları zıvanadan çıkarıyor. Mesleğinin basında gencecik doktorlar tahammülsüz davranıyor en çok ona üzülüyorum.
Kubissstt Mariposa kesinlikle yaş almış senelerini bu mesleğe vermiş insanlar var onlar daha saygılı.
Alparslan0101 Kubissstt o anlar da ister üstünüze işe sin yada sıcsin ama yinede altını açarken cok ağladığında kucağınıza alın altını kapatmadan. Genelde susar yada daha az ağlıyor lar ama o ağladıkça siz devam edince dahada coşuyor lar ben öyle yapıyorum biraz daha az ağlıyor kıyamıyorum çünkü 🥺
Kubissstt Alparslan0101 herhalde çocuk beni sevmiyo kokumu tanımıyor bende kıyamıyorum alıyorum ama yine susmuyo aynı devam ediyo😔
Btl-89 Kubissstt beni de kandırmışlardı böyle 2 Aydan önce düzelen bişey yok hatta şöyle diyim kırkı çıkmıştı bir hafta filan geçmişti bir gece o kadar ağladı ki tam uyurdu yatağına koyardım başlardı ağlamaya en son kafamı duvarlara vurmaya başlamıştım ağlayarak😂😂ama geçiyo sıkma canını doktoruna götür bi sıkıntısı vardır belki
Kubissstt Btl-89 ben sinir krizi geçirdim daha 4 günlükken emmiyo diye benimle nasıl kavga ediyo bi görsen koca adam gibi eliyle itiyo kafa atıyo göğsüme mosmor oluyo bağırcam diye. Allah tüm annelere sabır versin vallaha çok külfetli işmiş canım 😄
Kelebek55 Canım düzelir merak etme benim bebegim gibi kimse ağlamamıştır emin ol bende aglıyordum hep bi yerimi agrıyor diye çok şükür 2 aylık oldu düzeldi uyku düzeni bile oldu sabret 🤗
Kubissstt EsraVeyselAlya penye şallarımı birleştirip sling yaptım göğsümde uyusun kokuma alışsın diye 5dkk duramıyo daralıyo inşallah geçicek hep olumlu düşünmeye çalışıyorum canım