Bugrahanannesi merhaba , yorumunuzu görünce yazmak istedim. Korkacak ,tedirgin olacak bişey yok. Belki ilk kalkış ve iniş sırasında heyecan yapabilirsiniz hafiften yüreğiniz hopluyor gibi bir his oluyor. ☺️ Mide bulantısı bende hiç olmadı. 2 saat uçuş oluyor gittiğim yere , tavsiyem bebeğinizi kalkış sirasinda ve iniş sırasında emzirin. Hava basıncından etkilenmesin. ☺️ Bebekli olduğunuz için de bir sorun olursa hostesler yardımcı oluyor. Aklınıza takılan bişey varsa bilgim dahilinde yardımcı olmak isterim. 🥰