Biz ekim ayında uçak yolculuğu yaptık, giderken anadolu jet ile gittik. Bebek arabasına d etiket yapıştırdılar ve uçağa girdiğimiz koridorda tam uçak kapısına gelmeden hostestler aldı. İnerken teslim aldık. Dönerken pegasusla döndük. Yine uçağın alt tarafından hemen aldık bagajları dönerek bagaj aldığımız yerden aldık. Ya biraz karışık oldu ama sistemler değişmediyse poşete falan gerek yok canım uçağa binmeden alıyorlar inince hemen Geri alabiliyorsun. Sıkıntı yaşanmıyor. Keyifli yolculuklar şimdiden 🥰🥰