Aptamil prosyneo 1 kullanıyorum ben de doktorumuzun önerisiyle bebeğimin kilosu düşük diye başladık çok memnun kaldık kıvamı anne sütü gibi sıvı diğer mamalar gibi yoğun değil. Kötü kokusu da yok Üstelik probiyotik katkılı bir mama bebeğim çok gazlı bir bebekti çok iyi geldi gaz sorunumuz kalmadı uykuları düzene girdi