Benim kızım 36+0 da doğdu. Aynı sizin dediğiniz gibiydi. Ben de küçük olduğu için ememiyor sanıyordum. Aldığım tavsiyelerle şunları denedim. Öncelikle oda çok sıcak olmasın bebeğiniz gerekirse çıplak olsun ya da en fazla zıbını olsun üzerinde. Memede uyudukça uyandırıp tekrar deneyin. Bebeğiniz açken önce emzirmeyi deneyin daha sonra biberona geçin.