Haticeneva-1 Merhaba kızım 36+6 da doğdu kilosu 2400, süt sağıyorum yeterli süt gelmiyor kızım emerken iki çektikten sonra uyuyor yada bırakıyor, basına gelen var mı emzirmeyi nasıl başardınız 🙏🏻
ikizminikler Haticeneva-1 bilmediğinden değil uykuya yenik düşüyordur, yoruluyordur sarılık belirtisi varmı sarılık uyku yapıyor olabilir zorlamalısın
Birceninannesi Haticeneva-1 ben de 36+2 de doğurdum. Erken doğan bebeklerde ilk bakılan şeylerden biri emme refleksinin olup olmadığıdır. Doktorun kontrol edip size söylemesi ve eğer yoksa ona göre bi yol izlenmesi gerekir.
Elifasyaa Haticeneva-1 Canım öncelkle sağlıkla büyüsün inşallah benim bebeğim 31+5 de doğdu önce sağarak verdim memeyi 2 dk fln emip bırakıyodu doktor yorulur demiştii ama sen sürekli teklif et kilo aldıkça çenesi güçlenicek çekicek demişti.Bu süre zarfında materni diye bir marka var internette onun ucu anne memesi gibi biberonu var gerçekten sütü sağarak ona koyup verdim önce mememi veriyodum peşine o biberonu şu an 14 aylık gerçekten de kilo aldıkça zamanla emmesi güçlendi uyandırsıgımda memeyi tuttu uykuya dalmadı biraz değil fazlaca sabırlı olman lazım canım sütünü hem sağ gitmesin hem de bebeğine ver ikisini bir arada yap zamanla herşey yoluna giricek inşallah
Birceninannesi Haticeneva-1 anladım siz süt sağmaya ve doktorunuzun dediği gbi yormadan emzirmeye devam edin. Ben ilk 1 ay sütü sağarak biberonla verdim şimdi emiyo. Sizin bebeğiniz de brz toparlanınca emecektir inşallah🙏🏻
LilyaBn Haticeneva-1 memeyi ağzına koy emmezse çenesini okşa uyansın. Eğer uyandırmakta sorun yaşıyorsan üzerni soy popişinide ıslak pmukla sil kesin uyanır. Emme refleksi olmaması imkansız anne karnında 20.haftalarda oluşuyor bu refleks🙏Yavaş yavaş öğrenecek annesi🌸 Allah kolaylık versin
75kinalikuzu LilyaBn hayır 35 .haftada oluşuyor emme refleksi ben 29 haftalik dogum yaptım dr lar 36. Haftada biberon verdiler
[silindi] LilyaBn olmuyor bazen canım benim 38 haftalık doğdu emme refleksi yok diye küveze alıp beslediler sonra bana verdiler ama refleksi yoktu yoruluyor hemen uyuyordu sonra mamayla devam etmiştim. Yani imkansız degil
ikizminikler Haticeneva-1 yoruluyor büyük ihtimal benimde 37 hafta 2400 dü beni ememiyordu biri emzik verdim onu çeke çeke bi gün memeyi tuttu şimdi emebiliyor dene istersen
Ozgeomer57 Haticeneva-1 benim oglan da 36+1 de doğdu emme refleksi gelişmemisti ne yapsam emmedi 15 gun sagdim verdim sonra sutum çekildi mama ile devam ettik .
Adeviyee Haticeneva-1 canım sürekli emzirmeye çalış uyandır ayağının altını kaşı altını aç uyanır. Zaten yenidoğan bebekler uyurken emmiyorlar o yüzden uyandırman lazım ayağının altını kaşımak çok işe yarıyor tırnağını sürt iyice
Ozgeomer57 Haticeneva-1 10 buçuk aylık hic bir sorun olmadi 1 ay oldu mamayi da biraktik süt ve cici bebe veriyorum biberon da . herhangi bir sorun yaşamadik şükür🥰 icim sut var uzerinde çocuk devam sütü yazıyor ondan aliyorum
75kinalikuzu Haticeneva-1 emzik ver güçlendin benim kızıma yoğun bakımda dr lar vermişti evde de devam ettim 36 haftalik olunca emiyordu arada biberonla destekledim 29 haftalik doğdu kizim
Eise Haticeneva-1 yoruluyorlar biberon ile içirin aç kalıp uyuyordur başıma geldi doyduğuna emin olun