MervosP güzel anne bende 6 aydır sadece sagarak anne sütü ile bebeğimi besliyorum 6 aylık kızım 9 kilo 🧿 demem o ki pes etmedim sütüm bazen bitecek kadar azaldı,göğüs uçlarım vakum yaptığım için çatlak yara içinde nasirlasti artık yaralar her sağım yaptığımda o meme kenarlarımin çatlağı yerlerden kan sızıyor canım çok acıyor ama sadece 2 dk sonra geçiyor , sütüm azaldığı zaman buzluğa koydugum sütler kurtaricim oldu şimdi onları tükettim bitti ama sütum de şuan arttı hicbisi yapmadım gün içinde 4 saatte bir sagiyorum 130 CC cikiyo kızım da 120 CC içer zaten ben gece sagmiyorum en son yatmadan gece ½ gibi sağıp yatıyorum sabah 9 gibi sagdigim da 240 CC çıkıyor.Sakin pes etme benim içim çok rahat elbet herşey düzene girecek bizde isterdik mememizi çıkardığımız da bebeğimiz gogsumuzden alsın sütü ama almadılar.O gereksiz yorumu yapan arkadaş bu durumu yaşasaydı emin ol ne kadar büyük zorluklarla evlatlarına anne sütü verebilmek için çabalayan annelere bu tarz yorum yapan biri olduğunda oda tepki verirdi .Evladını seven kollayan her anne en iyi annedir ister mama , ister anne sütü ,ister emziren,ister sağan anneler Anne KUTSALDIR.Sevgilerle🧚🧚🧚🧚