MervosP rica ederim ne demek anlıyorum sizi Allah kolaylık versin gerçekten zor bi süreç çok yoruyor insanı emzirmek gibi bi olay değil ahh o kadar isterdim ki emsin ama olmayınca olmuyor maalesef ben artık dayanamadım 7-7,5 ayına kadar sağdım olmadı çok yoruldum o yüzden mamaya geçtim ek gıdada eklenince o şekilde devam ediyoruz artık kolaylıklar diliyorum size sağabilidiğiniz kadar sağın gücünüz ne kadarına yeterse ve sağma işi değil konuşan insanların sizi yıpratmasına izin vermeyin asla ( çevremdeki insanlar bana çok konuşmuştu zamanında o sebepten diyorum 😊) unutmayın siz harika bi annesiniz 🌺