Omom miladeniz reflüsü olduğu için her mıkırdandığında vermiyorum ama zaten iki saatten önce açlıktan ağlamıyor
Begumcan miladeniz 2. Ayda diş çıkmaz da kaşınır evet. Biz de yaşadık. 3. Aya girdik Hala el ağızda kaşınma devam. 😀