Merhaba kızımda yenı beslenme ile ilgili soru soucaktım gecelerı 11 de emzırıyorum en son geve 4 te kalkıyor sonra yatıyor 6 da kalkıyor geceleri 2 kez beslenıyor bır sıkıntı olurmu uykusunu bölmüyorum eskiden 2 saate bjr kalkardı artık daha uzun uyuyor