JustGrace eds yi bizde başaramadık. Şırıngayla vermeyle başladık. Ben küçük parmağımı koyuyorum emiyor eşimde yandan şırıngayla ağzına veriyor. 2 gündür hiç biberon vermedik. Dün 2 kere bugünde 2 kere emdi göğüsten ama bizimki inat çıktı uykuya yakın alıyor memeyi. Biberonda hiç almıyordu. Kaşık biberonu ben de duydum ama yorumları pek iyi değildi vazgeçtim o yüzden