JustGrace canınız sağ olsun ben 4.ayda bırakmışım emmeyi kardeşim olmuş sonra, annem çok uğraşmış benim için biberon da almadığım için kaşıkla içirmiş formül sütü, ama boyum 1,75 kardeşim 3 sene emdi annemi ondan hem 8 cm uzunum hem de ona göre daha az hasta olurum , sıkmayın canınızı