Azraninnnannnesi 1. aya göre 300 gr az almıştı çnkü gündüz uyumadığı gibi asla kabul etmiyodu sağarak kaşıkla veriyodum biberon kullanmadm kaşıklada döke saça yarısı ziyan oluyordu 5 gün snra anca normale dönmüştü oh geçti derken yine başladı ama bu seferkinde daha tecrübeliydm gezerek verdim ağladgnda teklif ettim dikkatini dağıtarak 2 dk bile emse kardır diyerek bazı ebeler felaket tellalı gibi bazıları çok tatlı sakinleştiriyo bi tanesi bir dk bile emse yeter gece emdiği onu idare eder demişti mama kullanmadan zorla emzirmeye devam ediyoruz bakalm .. inşallah atlatrz dahada yaşamayız