Bisaniye [silindi] ilk olduğunda gitmiştim masaj yap demişti ama o dönem kötü zamanlar yaşadım ihmal ettim.arada elime geliyordu ama gitmeye korktum şimdi kadın doğumcuma söyleyince bakmak istedi yoksa yine ihmal edecektim belki
zynpncr Ozlem43 duşta eline bir sabun al bir de temiz bir tülbent. Bol sabunlayarak tülbentle göğsüne masaj yap. Bir de doktora görünmeni tavsiye ederim. Benimki antibiyotikle geçmişti
[silindi] Bisaniye anladım inşallah geçer ikimizden de doktor da lek bisey önermedi sık dus al ddi bol bol emzir ddi bu kadar bi de ultrason cekilecek🤷♀️