Miraaayadeee bence nörolağa gidin. Ben içim rahat etsin diye gittim açıkcası. B12 çok önemli bi vitamin özellikle beyin gelişimi için. Eksikliği beyinde kalıcı hasar bırakabilir mutlaka kan tahlili yaptırın. Video çekebiliyosanız doktora gösterin. B12 içinde ilk önce ampul veriyolar hem kızım hem ben içtim 1 ay. Sonra ocean b12 fısfısını kullandık. Ben hala kullanıyorum. Geçmiş olsun