Kızım 4 aylık ama 2 3 gündür ağlarken elinin titrediğini fark ettim çok uzun değil 2 3 saniye kadar sadece ağlarken oluyo bu arada sallama gibi aynı internette baktım bir sürü saçma şey yaziyo video çektim doktora göstericem ama burayada sormak istedim varmı böyle bisey başına gelen😭😭