Fatmanaz ters emzirme yaparsanız muhtemelen tutabilir. Biberon yerine baska alternatif kullanırsanız iyi olur. Ben de dahil olmak üzere Burda bir çok anne meme reddi ile karşılaştı. Bir sürü başlık açıldı. Şırınga yöntemi daha sağlıklı olur. Bebeğiniz daha küçük. Gerekirse emzirme danışmanlarından destek alın. İnşallah tutar. Göğüs yarası için bir tavsiyem yok hiç yara olmadı. Lansinoh öneriliyor. Ama genelde yara olmasının en büyük sebebi yanlış emzirme pozisyonlarından kaynaklanıyor. Google dan emzirme pozisyonları yazın görsellerle var.