Deletedmom324 Heymer gecen bir anne de salladiklari icin kalca cikigi oldu yazmisti. Umarim gecicidir. Ve de artik konusmaya baslamaniz lazim. Cocugunuzun gunahi yok cunku.
Heymer Deletedmom324 konuşmaya başlamıycam direkt vermeyi düşünmüyorum bir daha ellerine. Yazık günah ya valla diyecek bir şey bulamıyorum ben artık.
Eymenim18 Valla o kadar haklısın ki bişey demeeye de gelmiyor birde ben kaç tane cocuk buyuttüm deyp duruyorlar. Bizimde kayınvalidem banyo sonrası ayaklarından cevırıp boyu uzasın diye sallıodu sonra okudum biryerde bi bebegın dili geri kaçmış o hareketten dolayı bişey demediğim için cok üzüldüm sonra.artık kırılırsa kırılsınlar kimseyi dinlemiyorum alınsalarda kırılsalarda yapcak bişey yok 10 tanede çocuk büyütseler doğruyu yapıyolar biliyorlar demek olmuyor.
Heymer Eymenim18 seni o kadar iyi anlıyorum ki birşey demediğin için sonradan üzüntüsünü çekmek🤦🏼♀️ Ya bebeğimin yüzüne bile bakınca üzülüyorum koruyamadığım için. Belki doğuştandır yani büyük ihtimalle doğuştan ama ya onlardan kaynaklıysa ikisi de ihtimal. Onlara kızmıyorum kendime kızıyorum. Şu an vicdan azabım zirvede
Ygz Heymer doktorum özellkle bacaklarını birlestirmeyin demişti bizdede süphelenip. Hep ayrık tutmamız istenmişti. Böyle gereksizlerin kucağına bile vermedim yapmaya kalkanın kucağından aldım ve sinirli ifadelermle hissettirdim rahatsız oldugumu. Sizde kırmamak icin uğrasmayın konu el kadar bebekse bırakın kalplerde kırılsın gönülleride . Bunu kimse anlamıyor ne yazık ki ufacık bebeğe böyle salak sacma seyler yapılmayacağını. Toplumamaı girdim hemen söylüyordum kalca cıkıklığı var diye doktorum vermemi istemiyor kmseye dye. Pimpirikli oldum onlar icin nazik seviyormuşum cocugu böyle dövülerek sevmeye alıstıracakmısım hicte bile dedm Herkes yerini haddini bilmeli bence . Döverek sevenleri özellkle uyarıp cocugumu aldım. Cocuk benm onlara ne ister nazik ister pimpirikli büyütürüm
Heymer Ygz ya döverek sevmek nedir allah askına ya ben anlam veremiyorum gerçekten. Çocuğu alıp ters cevirip poposuna vura vura sevmek ne ya bir de utanmadan ayaklarının üstüne bastırdı 10 saniye kadar durabiliyo mu diye ya evime gelmiş kalbini kırmayım dedim ama gözüm sinirden kaydı sipsiyah oldu her yer. O an kovmak istedim onu evimden. Aklıma geldi bak gene çıldırdım. Ben birisinin bebeğini bırak cocugunu bile gözlerimle severim temas etmem bebek bu mikrop kapabilir yanlış hareket yapabilirim çekinirim. Neden bu insanlar böyle 🤦🏼♀️ Valla sen en iyisini yapıyosun ne derlerse desinler en kötüsü de olsan yine bildiğini okuyacakmışsın
AygulSina Heymer icim tuaf oldu havaya atip tutmak nedir arkadas. Okuduklarimi agzi acik okudum. Asla dokundurtmam bebegimi. Onu yaptin mi bunu yaptin mi diyen cok oldun net cevap HAYIR oldu.
Heymer AygulSina havaya atıp tutmak iyiymiş alışşınmış güçlü olurmuş. Yemin ederim saçmalıktan ibaret.
Ygz Heymer oyle tabikide canım senin cocugun asla tartısmaya acık konu değil yapmayın rahatsız oluyorum de mutlaka. Yada bir topluma girdiğin zaman bahaneyle konu ac ben bebeğin hoplatılmasına karşıyım el kadar bebek bu daha nazik sevilmeli falan de en azından yapmayın diyemiyosan bile anlarlar zaten. Bizde eşimin akrabasna gittik kadınlsr erkekler ayrı oturuyor adamın biri bebeğimin bacaklarından sarkıtmış kocamda izin vermiş rahatlması icin ben o sıra görmedm eşim bana sonradan dedi herkese saydım aradan 2 ay gecmesne rağmen o yüzden herkes artık anladı nasıl biri oldugumu. Cocugumu ilk 3 ay kimseye doğru düzgün vermedm cevremde böyle dengeszler cok dye. Sakın sende bir dhaa yaptırma iyice yüz bulup cocuga dha baska seyler yapmasnlar. Suan 6 bucuk aylık hala oyle hoplattırmam evime ilk kez gelen misafr gecen yaptı dedm hoplattırmayın lütfen birz arastırın nasıl sakıncalı oldugunu diye . Bebeğim oldugundan beri susmamayı ögrendm kendi doğrularımla büyütmeyi tercih ediyorum cünkü.
AygulSina Heymer saçmalık kesinlikle ya tutamamis ve dusmus olsaymis allah korusun ozamanda guclu olucakmis mi
Ozi18 Heymer çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Seni o kadar iyi anlıyorumki çünkü bende senin gibiyim. Kimseyi kırmayalım derken kendimizi ve evlatlarımızı kırıyoruz. Ama bundan sonra bende önemsemiyorum kim ne derse desin kırılırsada kırılsın umrumda değil. Çocuğumu kimseye elletirmicem ne gerekiyosada söylicem. Evladına Allah’tan şifa diliyorum tez vakitte iyileşsin inşallah. Sende kendini yıpratma🤗
Heymer Ozi18 aynen öyle dünyanın en kötüsü olayım onların gözünde. Ama yine de dokundrtmycam. Teşekkür ederim ☺️
Heymer Ygz gerçekten vicdan azabı çekiyorum su 3 ay sustuğum için. Gelen geçen bebeği hoplattı zıplattı ters cevirdi poposuna sert sert vurdu ayaklarının üstünde bile durdu el kadar bebek. Kırılmasınlar diye sustum ben kırıldım. Artık taviz vermeyi düşünmüyorum.kucağımdan ayırmıycam
Durumommy Heymer senin bunlara müsaade etmen çok yanlış olmuş nasıl izin verirsin ki böyle şeylere hayal ettim de içim çok fena oldu aklım almıyor niyetim seni suçlamak değil ama bunlar yapılırken nasıl izleyebildin ben nerdeyse kimsenin kucağına bile vermedim daha yeni yeni veriyorum kimse kırılmasın diye evlatlarımızı tehlikeye atamayız
1850 Heymer ayaklarından tutup salladıklarınds. Çocuğunuz aglamadı mı yada korkmadı mı? Canıre yanmıştır cok . Allah şifa versin
deleted2310 Heymer Ay okurken ben dolup taştım burda. Bu insanlar kendilerini ne sanıyorlar acaba!! Hep bir müdahale hep bir muhalefet. Oğlumun süt alerjisi var geçen kahvaltıya gittik babaannemlere mutfaktan bir geldim amcam dediki kızım pekmez ve peynir tattırdım 😨 oğlum 4 aylık daha alerjisi olmasa dahi çıldırdım biraz söylendim diye çok önemsiyormuşum sakınan göze çöp batarmış falan filan. İnsanlar gerçekten bazen boş konuşuyorlar tepkinizi gösterin yoksa ardı arkası kesilmiyor
Heymer deleted2310 valla sakınılan göze çöp batar diye diye bu saçmalıklara katlandım ben bundan sonra sakınıyorum çöpte batsa. Belkide sakınmadıgım için o çöp battı
Mervea Heymer gelen sallamış giden sallamış böyle saçmalık mı olur düzelir inşallah çevreyi bu yüzden dinlememek lazım eski zamane çocuklar ve şimdikiler arasında dağlarr kadar fark var örneğin oğlumun inek sütü alerjisi duyanlar aa sen çocuğa inek sütümü verdin deyip durdular diyetteyiz aman bir kereden biriey üstüne tek yumurta sürdük altına işlememiş olmaz sütün kesilir ucundan ye kusura bakmasın kimse ucundan dahil yediğim zaman oğlumla o gün sabahlıyoruz
Heymer Mervea herkes kafasına göre konuşuyor davranıyor işte canım. Doğru bildiklerini düşündükleri eskilerden süregelen bilgiler. Olumsuz etkilenenleri görmemişler mi acaba etraflarında. Benim annem istanbul doğma büyüme bir kocakarı kafası asla yoktur. Ama anneannemden böyle görmüş bunu uyguladı tabi kalça çıkığı oldugunu öğrendiğimizde pişman oldu ama geç artık
Dodonay Heymer vala ne yalan söyleyim senin hatan. Benim kızıma benim istemediğim bi hareket yapacaklar heleeee. Korkarlar. Hele komşu. Kucagına bile alamaz. Tamam anneye kolay kolay dur yapma denmiyo ama o hareketlerde biraz fazla olmuş arkadaşım 🥺
Heymer Dodonay yok ya anneye denmiyor belki ama bi kendini bilmez komsunun gelip benim huyumu suyumu bilmeden evire cevire dövmesi diyeceğim artık cunku o sevme olmuyor. Bunu yapması ve benim o an onu orada mahvetmemem. Benim hatam tamamen. Eşim çok pimpirkli kimdenin eline vermez bebeği biriisi alsın hemen gider alır kucagından hele kalçasındaki problemi oldugunu öğrendiğinde cok daha pimpirklendi ama ona bundan dolayı cok söylenen oldu. Onun gibi olmak gerekirmiş
Durumommy Heymer ah be canım o anneler o teyzeler çok biliyor zaten çok geçmiş olsun yavrucuğun en kısa zamanda iyi olsun onlara de doktora yaptıklarınızı anlattım sayenizde neler oldu de