Heymer çok haklısınız . Sonra da hiçmi bebek görmedik vs eleştirilere maruz kalıyoruz. Bi gün bi yere oturmaya gitmiştik. İki dakka başından ayrılıp mutfağa gittim. Bebeğimin çığlığıyla geri dönmem bir oldu. Bi tanıdık çocuğu kafasından tutmuş silkelemiş. Neymiş boynu uzun olurmuş. Olmasın ya. O masum, durduk yere o acıyı yaşayacaksa boynu da kısa olsun boyu da ben razıyım. Yaratan en güzel biçimde yaratmış zaten. Evlat benim, kısa da olsa uzunda olsa canımdan bir parça. Ay öyle işledi ki içime aylar geçti unutamıyorum. Ben bi konuda tecrübe bile edip fayda görsem, kimsenin bebeğine elimi sürmem. Çok mu iyisin sen söyle yaparsa yapar niye direk el atarlar anlamam ki