nesliysldl Aşırı sakıncalı bir hareket,enfeksiyondan kaçayım derken enfeksiyona maruz kalabilir bebeğiniz.
Sadommmmm Yapılması gerekiyormuş ben yapmamıştım oğluma. Bitik olmuş pipisi sünnet olunca orasında beyaz parça çıktı çok yapışmış ben bilmiyordum çok zorluğunu yaşadım sünnet olunca bayağı ağladı zorlandı
Efemooms Cicegi_brn bende bilmiyordum 3.5 aylıkken sünnet ettirdik doktor demişti bu zamana kadar yapmadin mi hic diye allahtan sünnet ettirdik rahatladık
tontisbebegim Cicegi_brn evet yapmalısın hatta biraz kan bile gelebilir. Kardeşiminki öyle ve sünnet yapmadan düzelmez imkansız. Yapmazsanız eğer çok sık idrar yolu enfeksiyonu kapabilir. Kardeşim daha 2 aylıkken hastanelerde yattı 3 gün ağır enfeksiyon yüzünden
MutluYaprak Cicegi_brn yapılması gerekiyormuş bize kimse yapın denediği için yapışmış sünnet olmadan önce actirdik o gün çok ağladı sünnet olurken o kadar ağlamadi
yasemin96 Cicegi_brn doktor bizede önermişti ilk zamanlar altını açtığında yaparsın demişti enfeksiyon yapmasın ve idrarını rahat yapar demişti
ZHE Cicegi_brn benim oğlumunda öyle çekiyoruz sürekli yapışıyor ve doktor çekmezseniz tekrar sünnet olur dedi 🥴
Cihan Cicegi_brn ablama doktor yapsaydınız sünneti çabuk atlatırdı demiş bana o da dedi doktor böyle demişti sen de yap ilerisi için sünnette çabuk iyileşiyormuş bir de enfeksiyon olmuyormuş demişti
Yahmir Cicegi_brn evet yapılıyor yabancılar sünnet olmadığı için deri yapışmasını engellemek adına yapılıyor ayrıyetten sünnet olana kadarda deri yapışmasını engellemek için yapılması gerekir yoksa gerçekten uğraştıcı olabiliyor dikkat edilmezse
Yengecanne_ Sürekli çiş yaptığı bir bölge geriye itince zaten pislikler çıkıyor yıkayıverin. Ne zararu olucak kökğne kadar itin dememişlerdir
Sezenaksukarademir Cicegi_brn yapmayın doğru değil, çok hassas tenleri onu yaparken zarar görebilir. Benim oğlum bir ara pişik olmuştu pipisi ve tüm kaşık bölgesi kanıyordu artık. Bizde öyle yaptık yapışıyor diye doktorumuz ellemeyin dedi
nesliysldl Sezenaksukarademir tebrikler ya valla aradığım kan bu işte.Yapılacağı varsa da doktor müdahele etsin,sünnetçi değiliz yani tahriş edebiliriz zarar verebiliriz.
Sezenaksukarademir nesliysldl aynen öyle yani biz doktor öyle dediği için tekrar yapmadık 22 aylık bir sorun yok hala. Bir dönem özele gittik orada doktor kontrol etti deriyi geri çekerek sıkıntı yok dedi. Hala daha ellemeyiz