Iyi pazalar anneler, 3 aylık bebegim bugün kayinvalidem oğlumun pipisinin derisini ileri doğru kaydirmami söyledi yapmadigim taktirde yapisacagini enfeksiyon olur dedi hatta kendide kaydırdı zeytin yağı ile tam çıkmadı bende bu kadar yeter bence dedim biraktirdim. Bu dogrumu yapmam lazım mı ilk defa duydum