hzlssmoom nesliysldl zaten kimse olmayacak babası ben kızım olucaz o zaman bend üzerine küçük oyuncaklar yapabilirim hatta pastayı da kendim yapabilirim sizinki çok hoş olmuş nasıl yaptınız 🥰
nesliysldl hzlssmoom çok basit kek yaptım pandispanya da olur bi kaç kat araları krema. Pasta yemeyi pek sevmediğimiz için biraz görsel olarak kullandık yani😂
hzlssmoom nesliysldl bizde öyle kullanacağız ay zaten pastanede yaptırdığımda boşa gidecek eşim de bende pasta tarzı şeyler yemeyiz 😂