78bb Zeynep_3567 doğum yapalı ne kadar oldu benim 16 ay oldu yeni yeni geçiyor çok doktora gittim enfeksiyon var dediler ilaç kullandım geçmedi ben de koku geldikçe bol suyla yıkıyordum ondan dolayı da oluyormus öyle bisey yapıyorsan yapma canım
Tomi Bir de eşinizle beraber cinsel hastalıkları doktoruna başvurun derim. Tedavi yaptıktan sonra bir gelişme yoksa, eşinizde bir hastalık var anlamına gelir. Belki eşiniz tedavi olması gerekiyor.
1414irm-1 Zeynep_3567 semabed intim temizleyici var trendyolda ben kullanıyorum biraz biraz faydasını gördüm