Zeynep_3567 yanlış anlamayın lütfen koku diyince ilk aklıma o geldi. Ergenlik çağımda bana orayı kuru tutmam gerektiğini falan kimse söylemeyince hep böyle kötü nemlimsi bi koku oluşurdu onu anımsadım. İçeriden gelen bir kokuysa eğer imkanınız varsa bi doktora gidin mantar varsa tedavi olmanız lazım. Şekerli şeyler karbonhidrat falan mantarı artırır. Hatta bir süre bunları azaltıp kendinizi sınayabilirsiniz . Mantar varsa eğer kokudada azalma olacaktır. Enfeksiyon varsa bol su tüketmelisiniz. Ama her halükarda rahatsız edici boyutta ise doktora gidin 😊