Tired_mom canım ben kaç ay neler çektim emzirmek işkence gibiydi benim için her emzirdigimde evin icind3 deli gibi ağlıyordum artık dayanamadım sağıma başladım bu sefer bebeğim biberona alıştı mememi reddetti arada alıyordu o sırada göğüslerim dinlendiği için yaralarda geçmişti yine emzirmeye başladığımda yeniden yara oluşuyordu ne kremler neler neler yaptım olmadı geçmedi gümüş kapak herşeyi denedim.. en sonunda bebeğim mememi reddetmesin diye anne memesine uygun biberon aldım yine yara oldu o sıra bir sağdım sagdigim sütü o biberonla verdim bir emzirdim öyle öyle yaralarda geçti hem de zorlamamış oldum kendimi dene derim bende etkili oldu inşallah sizde de geçer.. Bu arada 3 ay hep sağdım 3 aydan sonra emzirmeye tekrar başlayabildim