Tired_mom ben aşağıda yazılan herşeyi kullandım, çocuk emdikçe geçmedi maalesef çünkü bebeğim memeyi yanlış tutuyor ve öyle alışmış
emdikçe yara oluyo kanamaya başlıyo çocuk kanlı kusuyodu. Bıraktım ben maalesef sağıp veriyorum. Ben dayanırdım yine ama bebeğimin sürekli kanlı kusması içimi acıtıyordu. Başlarda çok üzüldüm ağladım ama şimdi beslensin de sağıp vereyim diyorum. Önemli olan onun beslenmesi. İnşallah sizin geçer üzülmeyin.