Alenffc18 Avakado-34 yok canım 1 ayı gecmiş muhtemelen 1 aylık aşısınıda yapmıssındır gercekten bebeklerin kırkı cıkmayayakın yada cıkınca biraz daha uzun uyuyorlar başlarda saat bası alarm kurup uyandırırdım şimdi gecede 2 defa uyanıyor benimde bebegim 44 günlük
Avakado-34 Alenffc18 Aynen aşısı yapıldı. Kendisi bir düzen oturtuyor galiba . Zamanla değişiyorlar büyüyorlar gözümüzün önünde 😊
01gamze01 Avakado-34 1 aylık kontrolümüzde çocuk doktorumuz artık sarılık olmaz bu saatten sonra uykuda faydalı 4-4.5 saat uyuyabilir. Kendi uyanmadıktan sonra uyandırma demişti.
Avakado-34 01gamze01 Aynen öyle dedi bize de artık sarılık olmaz diye . Ama işte insan yine de endişeleniyor ister istemez 😔
Avakado-34 Bensum Aynı şey dün bizim de başımıza geldi, hiç gaz sıkıntımız yoktu ama dün, aman allahım 🤦♀️ Resmen feryat figan akşam boyunca ağladı. Emdi emdi kustu. Zaten reflümüz var altını almaya korkuyoruz bi de gaz eklendi tam oldu.
Bensum Avakado-34 Bizim üç gündür bu şekilde geceleri Çok fazla ağlıyor susmadan.Bir türlü de çıkaramıyorum o gazı
Avakado-34 Bebegim_28 Allahtan gündüz 1-1,5 saatte bir emiyor. Ben de artık neye inanacağımı şaşırdım😞
Demirhanmert Avakado-34 yeni Doğan döneminde 2-3 saatte bir emzirmek lazım . Aç kalan bebekte kan şekeri düşer ve Buda kalıcı hasarlara neden olabilir .
Demirhanmert Avakado-34 böyle uyumasında sıkıntı yaşadığınız zaman fön makinası sesi dinletin bence . Göreceksiniz ne çabuk uyuduğunu . Birde bebişlerin 2 saatte bir uykusu geliyor . Uyandığı saati aklınızda tutun 2 saat sonrası uyutun hemen uyur . ( internetteki fön makinası sesi bize iyi gelmedi telefona ses kaydı yaptım ben . Ne zaman huzurauzlansa dinletiyorum . Etkili oluyor .
Avakado-34 Demirhanmert Normalde pek uykuya dalma sorunumuz yok açıkçası . Sadece dün bu şekilde oldu. Biraz huyu suyu değişmeye başladı sanki. Ama uyku konusunda sıkıntımız olursa mecbur gece de olsa açarım fön makinesini. Teşekkür ederim aklımda bulunsun 😊
EsraArslan4525 Avakado-34 ewt sürekli böyle alışkanlık haline getirmis ama karnını güzel doyurduğu için gönlüm rahat aklım kalmıyor uzun uyumasida iyi uykumu almis oluyorum☺️
Avakado-34 EsraArslan4525 Tabi bize de lazım uyku. Şahsen ben uyuduğumda dinlendiğimde daha çok göğüslerimin dolduğunu net bi şekilde görüyorum. Herkeste bu şekildedir eminim. Bi de uzun süre uykusuz kalınca sütüm azalıyor sanki.
Mom832324 Avakado-34 hiç bir şey olmaz canım bende kaç kere öyle uyuya kaldım bebişimle 😊😊 şimdi 5 ayligiz gece o ne zaman emmek isterse o zaman veriyorum yani onun kalkmasını bekliyorum
Avakado-34 Mom832324 Yani insan vicdan, endişe, korku her şeyi yaşıyor.. acaba uyandı da ben mi duymadım, çok aç kaldı şekeri mi düştü diye diye günümü geçirdim. 🤦♀️