Nefesim-21 Gece maksimum 2 saatte bir emzirin dedikleri için insan panikliyor. Hoş bizim baştan beri o 2 saat olayı hiç olmadı hep 2,5-3 saati buldu. Zaten bebek uyandı emzirdik, kusmasın diye 20-25 dk düz tuttuk gazını çıkarttık, altını aldık derken 2 saate yakınlaşıyor. Dediğiniz gibi bebeklerin uykuya da ihtiyacı var ama işte annnelik. Her şeyden nem kapıyoruz. 😔