alisaksc çok teşekkür ederim bugün daha pansumanı alındı kanadı çok ağladı 🙁bugünde her çiş yaptığında bağırdı hayırlısıyla bunu da atlatmayı dört gözle bekliyoruz 🙏iyileşme süreci uzadı ilk oğlum hiç ağlamadı sünmetçi 1 saate ağlar dedi o gün tüm gün gittik geldik baktık bekliyoruz ağlasın çocukta tık yok 😂😂bu paşa çektirdi kendine de bize de garibim içim yanıyor 🔥😢