alisaksc yaaa benim oğlumda 19 Kasım doğumlu çok sakin bi bebek çok Güler yüzlü çok şükür gündüzleri çok kısa uyuması dışında bi sorun yaşamadık şimdi sünnet oldu çok ağrısı var ağlıyor alışık değiliz ağlamasına dayanamıyoruz akrep oğlan bebekleri sakin sanki ya 😁 şu alerji illeti bizi zorluyor uykuları bölük pörçük buna da şükür 🙏 ilk oğlum çok ağlardı uyumaz yemezdi çok yaramazdı hal öyle olunca ikincisi bize melek geliyor 😂