Aysel_11 KubosM ben orada hata yaptım işte happymom da falan okumuştum hep ama yapmadım şimdi çekiyorum
Berininannesi07 Aysel_11 anlıyorum ben de deniyorum şimdi bakalım hala geçmiş değil yara halinde çok canım acıyor emzirmek işkence gibi geliyor ama bıraksın da istemem kesinlikle 2 yaşa kadar o yüzden ne yapılması gerekiyorsa yapmalıyız
Aysel_11 Berininannesi07 bende emzirmek istiyorum emmeye de hevesli bi çocuk bıraksın istemiyorum hiç yapıyorum her şeyi ya
Zgr26 Aysel_11 canım merhem o. Ben hamileyken lansinoh kullandım, dogumdan sonraki iki hafta bğyumca her emzirmeden sonra garmastan kullandım hiç yaram olmadı. Gümüş kapaktan memnun kalmadım onun kuru kalması gerekirmiş ana hiç kuru kalmıyor o kapaklar.
-Sarem- Aysel_11 ilk 10 gün yara olması normalmiş canım biz de 20günlüğüz gümüş kapak kullanıyorum başından beri yara oldu cok sık emzirdiğim için ama hemen iyileşti Bi kaç kez de lansinoh krem sürmüştüm çok şükür cok rahatız şimdi kesinlikle gümüş kapak öneriyorum geçmiş olsun🙏
Aysel_11 -Sarem- hiç geçicek gibi durmuyo benim de sanki daha kötüye gidiyo bi gümüş kapak kaldı son çare
Aselinnannesii Aysel_11 yok işte bu kalkanlar cok iyi geliyor düzenli takarsaniz bir süre sonra geçiyor ben şimdi takmiyorum da
-Sarem- Aysel_11 ben de şuan takmıyorum geçtiği için Bi daha yara olursa takarım diye çıkardım sadece göğüs pedi kullanıyorum. Bebek zaten Bi süre sonra tutmayı daha iyi öğrendiği için ilerleyen zamanda yara olmuyor o yuzden göğüs de alışmış oluyor hem mutlaka alın emzirmekten uzaklaşmamış olursunuz hem🤗
Ardenikooo Aysel_11 ayva çekirdeklerini böyle bı 10 tane falan yarım çay bardağı suya koy ve 3 gün flaaj beklet jel oluyo zaten sonra onu her emzirmeden sonra sur ve mutlaka gümüş kapak al canım … Jeli sürüp kapagida kapatınca orası jelli kalıyo ve iyilesiyo… Tabi ayriyetten kapakların içine sütte dolduğu için süt resmen iyileştirici😄 biraz karışık oldu ama 🙈