Aysel_11 DefneEgee gümüş kapak herkes dedi keşke baştan alsaydım çok pişmanım ama alıp deniycem hemen dayanamıyorum yani
Kivancurazmomy12 Aysel_11 gümüş kapak bende yan etki yaptı ya yaktı göğüs uclarimi hep hiç kullanamadim inşallah sizde fayda eder
Aysel_11 Ngr benimde açıldı kapanmıyo açık geziyorum evde sürüp sürüştürüyorum ama yok fayda göğüs silikonunu da yapıştıramadım ben ya çok sinir oldum ona
Aysel_11 bitterdelisi24 sağıyodum ama diyorum ya çocuk meme istiyo bi tanesi yetmedi bu sefer o çok sızladı çok zor bu evre ya
bitterdelisi24 Aysel_11 sabır canım sabır göğüs acısı cok kotu ama gercekten bı kac kısıde gordumde :(
Aysel_11 busra2093 yok yok kapıyorum yok açık geziyorum yok emiyo zaten nasıl geçicek gümüş kapak kaldı tek çarem 40 ına kadar geçer dediler ama sanmıyorum çok kötüler bırakıp gidesim geliyo herşeyi psikolojim mahvoldu
esrhrn Aysel_11 zeytinyaglı kudret narını kullanın emzirdikten sonra bolca sürün pütürlerinden de pedle kapatın 2 günde iyileşiyor tekrar bebeği emzirirken de silin yıkamayın zararı yok hatta gaz a da faydalı emzirdikten sonra tekrar sürün
Humi Aysel_11 aglaya aglaya atlattik bizde. Benim 40 gun surdu ama gecti. Az kalmistir eminim seninde gecer. Pompa yapiyorsan yapma sakin o berbat yapiyor memeyi benim gecmemesindeki en buyuj nedende oydu zatten
Aysel_11 Humi başka nasıl geçicek peki emzirirkende emzirmeden olmuyo çocuk istiyo mochi göğüs pompasıyla sağdım bi süre ama çocuk tek memeyle kalınca o da sızladı verdim diğerini herşey başa döndü
KubosM Aysel_11 Kuzum ben gümüş kapak ve lansinoh kullanıyorum oğlum 40 günlük benim oğlan saat başı bazen yarım saatte bir emmesi ne rağmen çok şükür yara olmadı ikisini deneyebilirsin çok geçmiş olsun😊
Kivancurazmomy12 Aysel_11 canım onun delikleri var takıyorum o deliklerden hava alıyor şuan çok rahat rahat emziriyorum inşallah darısı başına 🙏
Aselinnannesii Aysel_11 Philips avent kalkani bence alıp kullanmaya basla hemen o surekli nemli tuttuğu için bana cokk iyigelmisti . Her şeyi denedim anlık iyi geliyordu ama sonra yine ayni oluyordu. Kalkan aldım rahatladım valla. Öncesinde ya zeytinyağı yada kendi sütümü sürüyorum sonda kalkani takip sudyeni giyiyorum iyi oluyor
Aysel_11 Aselinnannesii o da farklı bi şey mi ben nemli tutuyorum ama daha çok acıyo sanki kuruyup kapanmasını bekliyorum ama o da olmuyo nasıl geçicek şaşırdım
Aselinnannesii Aysel_11 yok işte bu kalkanlar cok iyi geliyor düzenli takarsaniz bir süre sonra geçiyor ben şimdi takmiyorum da
Zgr26 Aysel_11 canım merhem o. Ben hamileyken lansinoh kullandım, dogumdan sonraki iki hafta bğyumca her emzirmeden sonra garmastan kullandım hiç yaram olmadı. Gümüş kapaktan memnun kalmadım onun kuru kalması gerekirmiş ana hiç kuru kalmıyor o kapaklar.