Annekeki yorumu mu dikkatli okuyun post sahibine yaptığım ilk yorumu aşağıda kopyaladım. ⬇️
Benim kızım şuan 15 aylık mama ile beslendik hep. Doktorum bana 2-3 aylık olduğu zamanlar uyandırma kendi acıkırsa uyanır zaten aç bebek uyumaz kimse susturamaz aç bebeği demişti. Ama ana yüreği işte ben 6 aylık olana kadar gece beslenmesine devam ettim. Mesela 12’de mama verip uyuttuysam 4-4:30 gibi tekrar mama veriyordum. Şimdi de cicibebeli veya ballı bazen de pekmezli süt veriyorum gece 12-1 arası sabaha kadar uyanmıyor arada su içmeye kalkar. Bazı bebekler bunu alışkanlık haline getiriyor o sıkıntı işte benim kızım alışkanlık haline getirmedi kendi kendine bıraktı.
post sahibine yaptığım ilk yorum bazı bebekler alışkanlık haline getiriyor benim kızım da alışkanlık olmadı yazmışım. İyi okuyun. Ben size bebeğinize nasıl kıyarsınız gibi bir şey söylemedim kimseye de söylemem. Ben bu şekilde yaptım çünkü benim bebeğim istediğim gibi yaparım aynı şekil sizin bebeğiniz istediğiniz gibi yaparsınız.