Annekeki Ayy yorumunuzu gördüm rahatladım biraz. Bebeğim 39 günlük. Dün akşam aşırı huysuzdu, 4-5 saat aralıksız uyumadı ağladı zırladı. En son gece 1 de yatıp saat 05;30 da uyandı ve bende maalesef yorgunluktan uyuyakalmışım. 40 ı çıkana kadar maksimum 2 saatte bir emzirin dedikleri için aşırı endişelendim. Gündüzleri hep memede sıkıntı yok ama geceleri 1 kaç haftadır uzun uyuyor . Sizin yazdığınızı görünce yalnız değilim dedim