BenMathilda ben burda tamamen bu yaratıklara karşı verilemeyen caydırıcı cezalara takılıyorum.
Şuçu kadın cinayeti, kadına şiddet olan zat, 3 gün nezarethanede kalıp çıkınca zaten görüntüleri yayınlanmasada çevresindeki kendi zihniyetinde olan yaratıklara “3 gün kaldım çıktım yea, hiçbir şey yaptıkları yok, ben namusumu temizledim” diye gaz verecek. Bu pisliklere kesinlikle caydırıcı cezalar verilmeli.
Sen nasıl kendinden daha güçsüz, daha savunmasız birine bunu yapabilecek akılda ve vicdanda olabilirsin ya? Nasıl bunu hak görebilirsin? Nedir amacın? Namus temizlemek mi? Neden namus sadece kadına yüklenen bir algı bu ülkede? Şimdi bu videodaki asıl namussuz kişi kim?
Aklımdan çıkmıyor kızın çaresizliği. Nasıl yapılır böyle bir şey ben anlayamıyorum. Kanım dondu izlerken. İnsanları da video çekmek dışında bir şey yapamama çaresizliğine(?) iten şey beni delirtiyor. İnsanlar kendi canları için “kapıyı kitle” diyor. Biz ne zaman bu kadar köreldik bu konuda, nasıl bu kadar kabullendik bu durumu? Bilemiyorum gerçekten Mathi…